نرم افزار هوشمند مدیریت و برنامه‌ریزی کسب‌وکار شما


نرم‌افزاری جامع و قدرتمند که به شما کمک می‌کند با بهم‌ریختگی خداحافظی کنید و کسب‌وکارتان را هوشمندانه و هدفمند مدیریت کنید!

برخی از ویژگی‌های پلنوین به شرح زیر می‌باشد:
نوبت دهی و رزرو آنلاین(پلنوین یک ابزار ساده ولی قدرتمند برای مدیریت تمام رزروهای آنلاین و آفلاین شماست.)
مدیریت آسان مشتریان(لیست از تمام مشتریان، قرار ملاقات و... داشته باشید و ارتباط خود را با آن‌ها حفظ کنید.)
مدیریت زمان کارکنان(شیفت‌های کاری، روزهای تعطیل یا مرخصی‌های کارکنان خود را به راحتی مدیریت کنید.)
ارتباط هدفمند با مشتریان(رو در روی مشتری خود بایستید و ارتباطی کاملا هدفمند داشته باشید.)
پرداخت آنلاین(با انتخاب پرداخت یا پیش‌پرداخت آنلاین و ارائه درگاه اختصاصی، فروش خود را ساده‌تر کنید)
گزارش فعالیت‌ها(با پلنوین همه چیز را زیر نظر بگیرید. از تعداد رزروهای روزانه گرفته تا تعداد مشتریان، پرداخت‌ها و...)

مناسب برای:
کلینیک‌های پزشکی
کلینیک‌های دندان پزشکی
فیزیوتراپی
برگزاری کلاس‌ها
آتلیه‌ها
آرایشگاه‌ها
و ....

راهنمای اتصال درگاه پرداخت پی‌پینگ به پلنوین

جهت اتصال درگاه پرداخت به پلنوین، فقط کافیست در پی‌پینگ ثبت‌نام نمایید. پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام و فعال شدن درگاه پرداخت توسط شاپرک(این فرآیند کمتر از 5 ساعت زمان‌بر خواهد بود)، طبق مراحل زیر درگاه پی‌پینگ را به حساب پلنوین خود متصل می‌کنید.

لطفا وارد پنل کاربری پلنوین خود شده و یا جهت وارد شدن به آن اینجا کلیک نمایید.

سپس مطابق تصویر زیر، از منوی "تنظیمات" وارد قسمت "تنظیمات حساب بانکی" می‌شوید.



پس از آن از صفحه باز شده مطابق تصویر زیر، گزینه "انتخاب درگاه پرداخت آنلاین" را بر روی پی‌پینگ قرار داده و کد توکن دریافت شده از پی‌پینگ را در قسمت "کد دسترسی" وارد و سپس بر روی گزینه "ثبت" کلیک نمایید.

راهنمای دریافت کد توکن پی‌پینگ




به این ترتیب درگاه پرداخت پی‌پینگ بر روی حساب پلنوین شما فعال خواهد شد.


در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی ، با پشتیبانی آنلاین سایت پی‌پینگ در ارتباط باشید.
این مقاله مفید بود؟
لغو
خیلی ممنون!