روند ثبت‌نام در پی‌پینگ

فراتر از یک درگاه پرداخت ساده

با ثبت‌نام در پی‌پینگ درگاه اختصاصی خود را ایجاد کنید. ما تمام نیازهای شما را برای به ‌انجام رساندن یک پرداخت یا دریافت موفق در نظر گرفته‌ایم.
برای ثبت‌نام وارد سایت پی‌پینگ شده و گزینه "ثبت‌نام" را انتخاب نمایید و یا اینجا کلیک فرمایید.



انواع پنل‌ها

پنل برنزی
پنل نقره‌ایی
پنل ‌پلاتینیوم



پنل پلاتینیوم با شرایط توافقی :

کارمزد توافقی برای کاربران با تعداد و حجم تراکنش بالا
امکان عقد قرارداد سالانه بدون کارمزد
ارائه درگاه پرداخت اختصاصی (نام و لوگوی کسب‌وکار شما در صفحه شاپرک)
ارائه کلیه سرویس‌ها و وب‌سرویس‌های پرداخت
اتصال دامنه اختصاصی :
جایگزینی URL اختصاصی شما به‌جای دامنه‌ی Payping.ir در تمامی سرویس‌های پی‌پینگ اعم از ; لینک صفحه اختصاصی، آیتم مالی، فاکتور آنلاین، فاکتور زمانبدی شده، همچنین امکان شخصی سازی صفحه‌هات متعلق به سرویس‌های پی‌پینگ .
مشاوره و راه‌اندازی سرویس‌های یکپارچه فروش محلی و آنلاین
پشتیبانی 24 ساعت در طول 7 روز هفته

برای ثبت نام این پنل اینجا کلیک کنید.

جهت فعال شدن خدمات، لطفا با شماره تلفن 91001520-021 در ارتباط باشید.

پنل نقره‌ای 12 ماهه 499.000 تومان :

پنل کارمزدی یک درصدی تا سقف 5000 تومان از هر تراکنش
امکان دریافت کارمزد از پذیرنده یا پرداخت‌کننده
ارائه درگاه پرداخت اختصاصی (نام و لوگوی کسب‌وکار شما در صفحه شاپرک)
ارائه کلیه سرویس‌ها و وب‌سرویس‌های پرداخت
تسویه‌حساب خودکار روزانه ساعت 14:00 (بجز روزهای تعطیل)

برای ثبت نام این پنل اینجا کلیک کنید.

جهت فعال شدن خدمات، لطفا با شماره تلفن 91001520-021 در ارتباط باشید.

پنل برنزی رایگان :

استفاده از این پنل رایگان است :

پنل کارمزدی یک درصدی تا سقف 5000 تومان
امکان دریافت کارمزد از پذیرنده یا پرداخت‌کننده
ارائه درگاه پرداخت اینترنتی
ارائه کلیه سرویس‌ها و وب‌سرویس‌های پرداخت
تسویه حساب 1 روز پس از ثبت درخواست (ساعت 14:00 - به جز روزهای تعطیل)
(درخواست‌های تسویه که تا قبل از ساعت 21:00 ثبت می‌شوند، تا ساعت 14:00 روز بعد انجام خواهد شد.)

در نظر داشته باشید در پنل برنزی، در صفحه‌ی پرداخت شاپرک نام و نشان پی‌پینگ نمایش داده می‌شود.

برای ثبت نام این پنل اینجا کلیک کنید.


نحوی ثبت نام

روند ثبت نام برای همه پنل‌ها یکسان است.

چنانچه درگاه پرداخت را برای کسب‌وکار رسمی که ثبت شده است می‌خواهید، باید بصورت "حقوقی" ثبت‌نام کنید و گزینه نوع حساب را بر روی "حقوقی" قرار دهید.
در این قسمت می‌بایست "شناسه ملی" شرکت را نیز وارد نمایید.



در غیر از اینصورت، گزینه نوع حساب را بر روی "حقیقی" قرار دهید.



برای ثبت‌نام در پی‌پینگ، هر کاربر می‌بایست یک نام کاربری منحصر به فرد را وارد کند.
نام کاربری، آدرس صفحه شخصی شما نيز می‌باشد. نامی که انتخاب می‌فرمایید پس از /payping.ir نمایش داده می‌شود.

گزینه‌ها را تکمیل و سپس بر روی "ثبت‌نام" کلیک کنید.

کد تایید که برای تلفن همراه شما ارسال می‌شود را وارد و سپس بر روی گزینه "ثبت" کلیک کنید.



چنانچه بصورت "حقیقی" ثبت‌نام کرده اید، پس از ورود به پنل کاربری با پیام زیر مواجه خواهید شد.



🔷با توجه به اجرایی شدن قانون مالیات بر پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان از ۲۵ بهمن ماه سال ۹۹ تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی و صاحبان مشاغل برای دریافت درگاه‌های پرداخت اینترنتی، موظف به دریافت کد مالیاتی هستند. با تایید این قسمت، کد مالیاتی بصورت خودکار از سمت پی‌پینگ برای شما دریافت خواهد شد.

پس از تایید دریافت کد مالیاتی و کلیک بر روی گزینه تکمیل پروفایل، می‌بایست اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
اطلاعات فردی
اطلاعات محلی
اطلاعات کسب‌وکار
اطلاعات بانکی



لازم به ذکر هست که این اطلاعات به صورت محرمانه نزد پی‌پینگ نگهداری می‌شوند و پرداخت‌کننده شما هیچ دسترسی به این اطلاعات نخواهد داشت.

* اطلاعات فردی

جهت ایجاد حساب کاربری و تایید آن از سمت کارشناسان پی‌پینگ، ثبت اطلاعات هویتی و همچنین ضمیمه مدارک مورد نیاز(تصویر کارت ملی و یا شناسنامه) الزامیست. تمام اطلاعات ثبت شده توسط کارشناسان ما بررسی و تایید می‌شوند.

لازم به ذکر است، جهت تایید حساب کاربری، می‌بایست تمام اطلاعات هویتی مربوط به خودتان را وارد فرمایید.
توجه : می‌بایست ایمیل معتبر وارد کنید. امکان استفاده از ایمیل تکراری وجود ندارد.



* اطلاعات محلی

توجه: به منظور تایید ترمینال توسط شاپرک، میبایست کدپستی و شماره تلفن ثابت شما همخوانی داشته باشد.



* اطلاعات کسب‌وکار

"نام کسب‌وکار" در واقع همان نامی است که پرداخت کننده در هنگام پرداخت، آن نام را مشاهده می‌کند و هیچ دسترسی به اطلاعات هویتی شما ندارد. این نام نشانگر هویت و برند شماست. به همین دلیل استفاده از نام‌هایی که کلی هستند (مثل : فروشگاه) غیرمجاز و قابل تایید نیست.
به دستور بانک مرکزی، وارد کردن "توضیحات کسب‌وکار" و مشخص بودن صنف شما الزمیست.
لطفا توضیحی در خصوص حوزه فعالیت خود در قسمت "توضیحات کسب‌وکار" یادداشت نمایید.

چنانچه کسب‌و‌کار شما بصورت رسمی ثبت شده است، لطفا گزینه آن را فعال و اطلاعات خواسته شده (شناسه ملی، شماره ثبت و کد اقتصادی) را تکمیل نمایید. با تکمیل این قسمت، ترمینال شما با اطلاعات کسب‌و‌کار خود بصورت "حقوقی" ثبت خواهد شد.



* اطلاعات بانکی

در این قسمت می‌بایست شماره شبای خود را وارد نمایید. موجودی حساب کاربری شما به شماره شبایی که وارد می‌کنید واریز می‌شود.

توجه: مشخصات بانکی می‌بایست با مشخصات فردی یکسان باشد.

چنانچه شماره شبای حساب خود را ندارید، بر روی گزینه راهنمای دریافت شماره شبا کلیک نمایید.



چنانچه ثبت‌نام شما بصورت "حقوقی" هست، می‌بایست خودتان کد مالیاتی را دریافت نمایید.

🔷با توجه به اجرایی شدن قانون مالیات بر پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان از ۲۵ بهمن ماه سال ۹۹ تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی و صاحبان مشاغل برای دریافت درگاه‌های پرداخت اینترنتی، موظف به تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد مالیاتی هستند و این فرآیند به صورت آنلاین و کاملا رایگان انجام می‌شود.

🔸جهت ثبت‌نام کد رهگیری مالیاتی لطفا اینجا کلیک نمایید.
🔸جهت مشاهده راهنمای ثبت‌نام کد رهگیری مالیاتی لطفا اینجا کلیک نمایید.

توجه: در نظر داشته باشید جهت فعال شدن درگاه پرداخت توسط سامانه شاپرک، می‌بایست اطلاعات "کد پستی، شماره تلفن ثابت، کد ملی و تاریخ تولد " وارد شده در حساب کاربری پی‌پینگ شما برابر با همین اطلاعات هنگام دریافت کد مالیاتی باشد. چنانچه حتی یکی از این موارد مشابه نباشد، ترمینال شما توسط سامانه شاپرک تایید نخواهد شد.
توجه: چنانچه هنگام دریافت کد مالیاتی به صورت حقوقی ثبت‌نام کرده‌اید، حتما می‌بایست در پی‌پینگ هم به صورت حقوقی ثبت‌نام نمایید. در قسمت "اطلاعات کسب‌وکار" در حساب کاربری پی‌پینگ خود، گزینه ثبت رسمی کسب‌وکار را فعال نمایید و اطلاعات کسب‌وکار خود را مشابه به اطلاعاتی که در زمان ثبت‌نام کد مالیاتی وارد کرده‌اید لحاظ فرمایید.

درصورتی که از قبل پرونده مالیاتی تشکیل داده‌اید، کد رهگیری خود را در قسمت حساب کاربری> پروفایل > اطلاعات کسب‌وکار وارد نمایید.

پس از تکمیل مراحل بالا، مراحل ثبت‌نام شما به اتمام رسید.


درخواست ترمینال از سامانه شاپرک

پس از تکمیل مراحل بالا، اطلاعات شما توسط کارشناسان پشتیبانی پی‌پینگ بررسی و درصورت تکمیل بودن اطلاعات، درخواست ترمینال اختصاصی برای شما به سامانه شاپرک ارسال می‌گردد.
ترمینال شما حداکثر تا 12 ساعت از سمت شاپرک تایید می‌شود. پس از تایید ترمینال پیام اطلاع‌رسانی برای شما ارسال خواهد شد و می‌توانید از همان لحظه فعالیت خود را آغاز نمایید.


در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی ، با پشتیبانی آنلاین سایت پی‌پینگ در ارتباط باشید.
این مقاله مفید بود؟
لغو
خیلی ممنون!